Повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Зверніть увагу, що відповідно до Розділу II, статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

Також повинні бути збережені:

  • повна комплектація товару;
  • цілісність та всі компоненти упаковки: ярлики (наклейки), пломби, заводське маркування, коробка повинна бути цілою та без подряпин;
  • чек та гарантійний талон.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо товар не працює, то обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі після попереднього погодження з вашим менеджером. Якщо ви перебуваєте не в Києві, ви можете надіслати нам товар назад, попередньо повідомивши менеджера про причину повернення та спосіб відправки.

У разі необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, під час якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлюється достовірність фактів, викладених у заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» становить 14 днів.

До посилки має бути включено:

  • письмову заяву з зазначенням ваших вимог на ім’я директора магазину;
  • товар (та всю його комплектацію);
  • товарний чек;
  • гарантійний талон;
  • акт технічного стану товару, виписаний сервісним центром (за потреби).

Увага! Перед відправленням товару на повернення, обмін або ремонт обов’язково зв’яжіться з менеджером!

При поверненні коштів за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день подання відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є чек і заповнений гарантійний талон виробника. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний строк і дата продажу. У всіх гарантійних талонах зазначено адреси й телефони авторизованих виробником сервісних центрів.

Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.